HTML

A napfény íze

A blogom az én múltamról, jelenemről, és remélhetőleg jövőmről szól, az engem érdeklő témákról, az éppen aktuális érzéseimről, közéletről, a világról, és még sok minden másról.....

Friss topikok

Linkblog

Az utca embere a melegekről

Petykamester 2010.05.26. 12:42

http://hvg.hu/itthon/20090904_video_meleg_velemeny_homofobia

 

Szerintem önmagáért beszél. Hiszem azt, hogy nem törvényeken kell változtatni, és ráeröltetni magunkat a többségi társadalomra ezáltal, hanem megismertetni magunkat szépen lassan velük, lássák meg hogy mi is emberek vagyunk, ugyanúgy ébredünk fel reggel, ugyanúgy megküzdünk az élet legkülömbfélébb "frontjain" mint ők, és semmivel sem könnyebb vagy nehezebb ez nekünk.

Az ember amit nem ismer, attól fél, de legalábbis nem szereti. És amit ismer és ért, aziránt valószínűleg nem viseltetik ellenszenvvel......

Címkék: homoszexualitás család társadalom meleg fejlődés buzi tapasztalat homokos 2010 melegjogok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petykamester.blog.hu/api/trackback/id/tr242032670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.05.26. 19:39:55

Másfél percig bírtam... Annyira vagyok türelmes, mint "az utca embere(?)" Kedvenc szófordulatom: "nekem semmi bajom velük, de..."

Meztelencsiga · http://www.meztelencsiga.blogspot.com 2010.05.26. 21:37:35

na ezt inkább én is kihagyom...asszem fel tudnám mondani kívülről az elhangzó kijelentéseket :S
süti beállítások módosítása