HTML

A napfény íze

A blogom az én múltamról, jelenemről, és remélhetőleg jövőmről szól, az engem érdeklő témákról, az éppen aktuális érzéseimről, közéletről, a világról, és még sok minden másról.....

Friss topikok

Linkblog

hát erre sem kellett sokat várni

Petykamester 2010.05.03. 22:56

Várhatóan újraírja a Fidesz a melegek előtt is nyitva álló bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló szabályokat, a Fidesz sajtóosztálya szerint a Polgári Törvénykönyv újratárgyalásakor erről is fog dönteni az országyűlés. A Fidesz korábban azért kifogásolta az élettársi kapcsolatot, mert a párt szerint túlságosan hasonlít a házassághoz. Az egészet nem akarják eltörölni, de az például nem tetszik a Fidesznek, hogy ünnepélyes keretek között lehet bejegyeztetni az élettársi kapcsolatot.

A cikk folytatása: www.origo.hu/itthon/20100430-melegek-bejegyzett-elettarsi-kapcsolata-a-fidesz-tervei.html

Én a magam részéről persze nem értek egyet vele, másrészt korábban leírtam a véleményemet már többször is a kérdéssel. Szerintem mindenképp beszédes az a sor is, hogy:"Március végéig 95 meleg és leszbikus pár lépett bejegyzett élettársi kapcsolatra a Háttér Társaság a Melegekért nevű szervezet stasztikája szerint azóta, hogy az ezt lehetővé tevő törvény 2009. július 1-jén hatályba lépett."

Vélemény?

Címkék: politika homoszexualitás család választások társadalom meleg buzi homokos 2010 melegjogok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petykamester.blog.hu/api/trackback/id/tr841972504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.05.04. 19:16:20

Ez szerintem szerecsenmosdatás... Nem akarja eltörölni, de... majd tömjénzsolt és elvtársai beizzítják a gombnyomkodókat. Röhejes. Csak az nem tetszik nekik, hogy ünnepélyes keretek közt?! Ha a falu széli kocsmában jegyeznék be két fröccs társaságában, akkor mehet? Vagy dobjak a perselybe is? Ne legyen igazam, s ne lássak borúsan, de simán nem fogadja el az új OGY. :(
ui.: Nem olvastam tovább a cikket.
süti beállítások módosítása